søndag den 17. november 2013

Weekend start - weekend slut

Så er det ved at være slut på weekend for denne omgang - glæder mig allerede til fredag igen :)




En weekend går altid så hurtigt! - MEN den startede jo godt! Allan Simonsen gik videre i Vild Med Dans '13 - Fantastisk! #vildmedallan (Ja jeg synes faktisk han skal vinde og så skal TV2 stoppe med det latterlige program og vise nye film i stedet for konstante genudsendelser! - et lille surt opstød når man nu er tvunget til at betale for kanalen) Det har dog også været en weekend med kærestetid og familietid. Den flotte solskins søndag gik med at gøre bilerne klar til vinter - vinterhjulene kom på og bilerne er nyvasket og skinner så fint! - Når det så er sagt, kunne jeg altså godt bruge mere sommer! Selvom den mørke tid bringer masser af hygge med sig, så kan jeg nu altså bedst lide sommer!

Bolledejen til madpakken er ved at hæve og vi kan nu sætte os tilbage og slappe af resten af eftermiddagen evt. med en god serie eller film på Netflix.

Dejlig søndag til alle jer bag skærmene :)

Hvis I skulle få lyst, så kan I følge mig på Instagram: @mettem123

Ingen kommentarer:

Send en kommentar