mandag den 11. november 2013

En ny blogger ser dagens lys

Som titlen siger, så har en ny blogger set dagens lys.

Jeg har i dag, ENDELIG, fundet ud af, hvordan man fik udgivet sin blog (JA! Jeg har googlet min blog mange gange i dag OG fundet den hver gang) - jeg er så stolt!

Det kan godt være jeg ikke var den hurtigste knallert på havnen til at finde ud af, hvordan man udgav sin blog, MEN nu kommer de virkelige udfordringer; hvad skal bloggen bruges til?! - den brainstorm burde jeg egentlig nok have taget INDEN jeg oprettede en blog - tænker bare ikke altid før jeg handler. Er dog kommet frem til, at der kommer til at ske lidt af hvert her på bloggen.

Jeg vil bl.a. gerne:
  • dele mine gode og knap så gode oplevelser på div. produkter med andre - synes ikke der er noget bedre end at kunne google mig frem til folks oplevelser/erfaringer. 
  • dele erfaringer med mine kaniner - f.eks. udbrede mere viden om hvor skønt et kæledyr de kan være under de rette forhold.
  • Jeg producere selv mine ørestikkers som laves af fimo/cenit med en stikker af kirugisk stål - se under fanen MBM ørestikkers
  • Bagning er en stor interesse. Jeg synes kager kan være rene kunstværker - er dog ikke så god, men både opskrifter og billeder vil blive lagt ud.
Der vil sikkert komme mere til hen ad vejen.

Uerfaren er mit mellemnavn når det kommer til at blogge, men håber at det kommer mere naturligt hen ad vejen.

Håber I har lyst til at følge med og evt. komme med ris og ros - vil gerne forbedre mine blogger-evner.

Nu bliver det et godnat herfra :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar